We hebben de afgelopen tijd als VVD Drimmelen enorm veel reacties binnen gekregen over zonneweides. Dit was voor ons de reden om af te dwingen dat het beleid al in februari 2019 geëvalueerd wordt. Nu is het wat ons betreft tijd om verder in gesprek te gaan.

Graag zouden we samen met u kijken wat belangrijke aandachtspunten zijn om het beleid beter te maken. Daarvoor hebben we op onze website al veel goede suggesties gehad. Maar we vinden het ook belangrijk om mensen die nog verder willen praten over hoe de plannen beter kunnen, meer mogelijkheden te bieden. Daarom willen we graag met u in gesprek. Zodat we zoveel mogelijk ideeën van inwoners inbrengen in de komende weken richting de evaluatie.

Ons voorstel is om af te spreken in de Zonzeel in Hooge Zwaluwe op zaterdag 12 januari om 10:00, natuurlijk met een kop koffie erbij.

Om er voor te zorgen dat we recht doen aan uw input en écht in gesprek kunnen, vragen wij u om u aan te melden, zodat we er voor kunnen zorgen dat iedereen aan het woord kan komen. Mochten er meer aanmeldingen zijn dan dat waar we in één ochtend recht aan kunnen doen, dan plannen we op korte termijn gewoon nog een tweede ochtend in.

Als u interesse heeft om met ons van gedachten te wisselen over de zonneweides, meld u zich dan via: fractie@vvd-drimmelen.nl met als onderwerp van de e-mail ‘aanmelden gesprek zonneweides’. Wij sturen u dan een bevestiging (of, in het geval van veel aanmeldingen, een voorstel voor een andere ochtend).

1 reactie

Han van den Elshout · januari 11, 2019 op 12:27 pm