Jack Rasenberg: “Plexat blijft het dorpshuis van Wagenberg.”

Jack Rasenberg, nummer 2 op de kieslijst

Jack: “Het meest geniet ik van met een team een prestatie wegzetten. En wat wordt er in Wagenberg veel gepresteerd! Dat zie ik wekelijks op de velden bij VCW terug maar ook als ik zie hoe wij in Wagenberg de handen uit de mouwen steken om ons dorp gezellig en veilig te houden. Met buurt-apps waarschuwen we elkaar voor verdachte situaties en met de renovatie van de Gummaruskerk hebben we weer een prachtig middelpunt waar we graag samenkomen. Wagenberg is niet een heel groot dorp, daarom ben ik zo trots op onze basisschool en winkels die we toch maar mooi in ons dorp hebben. Samen met u wil ik er voor zorgen dat we nog vele mooie jaren in Wagenberg kunnen wonen. De VVD is er voor al die mensen die samen de schouders eronder zetten, wij zijn er voor de aanpakkers.”

Wat we hebben aangepakt in Wagenberg:

• Van den Elsenplein is heringericht en opgeknapt.
  • Parkeerplaatsen aangelegd in de Gomarusstraat.
  • Brandestraat en Lageweg verlicht voor fietsers en voetgangers.

Wat we gaan aanpakken in Wagenberg:

• Veel meer huizen bouwen, zeker voor starters en senioren. Het terrein van Van Alphen en Roest en de verlengde Elsakker zijn daarvoor erg geschikt, maar er zijn nog meer locaties denkbaar.
  • Veilige fietsstraten aanleggen. Naast de Parallelweg willen we deze ook bij de Onderdijk, zodat fietsers deze veilige route kiezen in plaats van over de Dorpsstraat.
  • Geen discussie meer over Plexat. Plexat blijft gewoon bestaan als ons dorpshuis.