Lieke: “Hooge Zwaluwe is ons thuis. Met zijn allen maken we dit dorp een heerlijke plek om te wonen, kijken we naar elkaar om en zetten we de schouders eronder als er iets geregeld moet worden. En daar heeft onze lokale VVD een flink steentje aan bijgedragen. Op meer plekken hobbelloze en stoepen waar je normaal overheen kunt met je rollator of kinderwagen en nieuwe huizen in de Prinses Margrietstraat bijvoorbeeld. Ik ben onwijs trots op ons dorp. We koesteren de molen, genieten van het sporten bij HZ’75, doen boodschappen bij Mark en vieren feest in Onze Kerk en de Zonzeel. Maar dat het hier zo fijn is, is nooit vanzelfsprekend.

Er is werk aan de winkel! Mijn doel is dat onze kinderen veilig over de dijk kunnen fietsen, zonder sluip- en vrachtverkeer te moeten ontwijken. En dat er genoeg huizen zijn voor onze ouders en onze starters die hier ook willen wonen, zodat we het dorp levendig houden. Onze aanpakkers van de lokale VVD zitten vol energie, ideeën en ambitie. Wij geloven dat het kán. Niet door te roepen vanaf de zijlijn, maar door aan de slag te gaan met echte oplossingen voor wat er nog niet goed gaat. Een fijn en veilig thuis in Hooge Zwaluwe, daar ga ik voor. Op 14, 15 en 16 maart kun je mijn bolletje rood kleuren. En heb je nu of in de toekomst vragen of tips hoe we Hooge Zwaluwe veiliger, mooier en levendiger kunnen maken? Neem dan contact met me op!”

Wat we gaan aanpakken in Hooge Zwaluwe:

1. Snel meer woningen bouwen voor onze senioren en startende gezinnen, zodat ook zij in Hooge Zwaluwe in de rust en ruimte kunnen wonen én we het dorp levendig kunnen houden.
  2. Een rondweg aanleggen zodat groot verkeer en sluipverkeer niet langer ons dorp onveilig kunnen maken.
  3. Stoepen en fietspaden aanpakken zodat we veilig naar de Schittering en de sportvelden van HZ ’75 kunnen komen.

Ik ben Lieke Schuitmaker uit Hooge Zwaluwe. Ik ben trots om kandidaat te zijn voor de leukste en meest actieve lokale partij van Drimmelen

Kies 14, 15 en 16 maart voor de lokale VVD, #2