Jack: “Wagenberg is misschien een wat kleiner dorp, maar groots in wat we samen voor elkaar krijgen. We hebben onze eigen bakker, kroeg, school en voetbalvelden van VCW. Dat lukt niet zomaar, dat lukt alleen als ons dorp samenwerkt. En daar heeft onze lokale VVD een flink steentje aan bijgedragen. Veel veiliger fietsen in de Parallelweg, er zijn hobbelloze en goed begaanbare stoepen aangelegd voor als je met je rollator of kinderwagen door het dorp moet en er zijn meer huizen gebouwd in Wagenberg. Daar hebben we hard aan getrokken, maar dat het hier zo fijn is, is nooit vanzelfsprekend.

Veilig over straat kunnen en genoeg huizen voor onze ouders en kinderen die hier ook willen wonen, daar moeten we hard aan blijven werken. Niet roepen vanaf de zijlijn, maar aan de bak met echte oplossingen voor wat er nog niet goed gaat. Onze aanpakkers van de lokale VVD zitten vol energie, ideeën en ambitie, en wij geloven dat het kán. Een fijn en veilig thuis in Wagenberg, daar ga ik voor! Op 14, 15 en 16 maart kun je mijn bolletje rood kleuren. En heb je nu of in de toekomst vragen of tips hoe we Wagenberg veiliger, mooier en levendiger kunnen maken? Neem dan contact met me op!”

Wat we gaan aanpakken in Wagenberg:

1. Snel meer woningen bouwen voor starters en senioren bij de Verlengde Elsakker en Hofstad.
  2. Fietspaden en stoepen veilig maken en sluipverkeer uit het dorp halen.
  3. Het Van Den Elsenplein opknappen tot dorpspark- en plein met fontein om in te spelen.

Ik ben Jack Rasenberg uit Wagenberg en ben trots om me kandidaat te mogen stellen bij de leukste en meest actieve lokale partij van Drimmelen

Kies 14, 15 of 16 maart de lokale VVD, #3