VVD-Drimmelen – Voor Aanpakkers

Wij als inwoners van deze gemeente hebben allemaal iets gemeen. We houden niet van uren lang visies schrijven en praten, maar benoemen liever problemen en lossen ze op. Daarna gaan we naar de volgende uitdaging. Daar heeft iedereen het meest aan.

En dat maakt dat onze gemeente bestaat uit allemaal dorpen waar we het gezellig hebben met elkaar en het fijn wonen is. We hebben allemaal niets met mensen die alleen met zichzelf bezig zijn en het onbelangrijk vinden om het leven in onze dorpen goed te houden. We kennen hier allemaal wel voorbeelden van. Van de gemeente mogen we precies diezelfde mentaliteit verwachten. Meedenken, oplossingen aandragen en doorpakken. En dat kan nog best een stapje beter.

Dit verkiezingsprogramma is op dezelfde manier ingevuld. Geen inhoudsloze verhalen, maar puntsgewijze plannen waarvan je gelijk weet wat je aan ons hebt.

Het Drimmelen dat wij voor ogen hebben bruist, zorgt voor elkaar en neemt zijn verantwoordelijkheid wanneer het moet. Hieronder lees je hoe wij dat voor elkaar willen gaan krijgen. Niet met ellenlange verhalen, maar met concrete punten.

Samen met u, de aanpakkers, gaan we dit voor elkaar krijgen!
Het team van VVD-Drimmelen

We hebben speciaal voor u ook per kern inzichtelijk gemaakt welke punten we willen aanpakken in die kern. Daarnaast hebben we natuurlijk ook algemene punten.

De belangrijkste punten zijn:

1.  We willen in heel Drimmelen liefdevolle en goede zorg voor iedereen die dat nodig heeft.
  2.  We willen dat iedereen die een bijstandsuitkering ontvangt, daar iets voor terugdoet voor de gemeenschap.
  3.  We willen de belastingen in Drimmelen zo laag mogelijk houden zodat mensen geld in hun portemonnee overhouden om hun eigen keuzes te kunnen maken.