Idee Jasper aangepakt door lokale VVD

Jasper Middelkoop uit Lage Zwaluwe had een goed idee. Hij fietst namelijk vaak naar station Lage Zwaluwe toe en ziet ook dat veel andere Zwaluwnaren dit station gebruiken om naar school of hun werk te gaan. Hoe fijn zou het dan zijn als je gewoon wat water kunt drinken na het fietsen of na de treinreis? Daarom benaderde hij ons van de lokale VVD met zijn idee om voor een watertappunt te zorgen bij het station.

We zijn er direct mee aan de slag gegaan natuurlijk. En al hebben we er even voor moeten strijden en op moeten wachten, het is gelukt! Dankzij Jasper kunnen we nu dus lekker wat water drinken op het station. Fijn voor leerlingen, mensen die naar hun werk gaan en straks hopelijk ook voor toeristen die het mooie Zwaluwe komen bezoeken.

De afgelopen jaren zijn er al veel drinkwatertappunten bijgeplaatst in de gemeente Drimmelen op de belangrijkste plekken waar bijvoorbeeld veel kinderen spelen. Wat ons betreft komen er nog veel meer bij! Jasper en Janet hebben dit watertappunt in ieder geval al helemaal goedgekeurd.

Wil je een lekker stukje wandelen of fietsen door de Binnen Moerdijk?
Dan kun je nu bij het station verfrissend drinkwater tappen.

Veel plezier!
VVD Drimmelen