De stembussen zijn bijna open! Ga alsjeblieft stemmen, en laat weten wie volgens jou de komende vier jaar de juiste dingen moeten gaan regelen in de gemeente. Wij willen heel graag aan de bak en vragen om jullie vertrouwen om de juiste dingen voor elkaar te krijgen, en te zorgen dat onze dorpen een fijn en veilig thuis blijven om in te wonen. Weet dat we alleen gaan onderhandelen en in een coalitie gaan zitten als we de kans krijgen om twee dingen écht aan gaan te pakken. Die twee dingen waarover we volgens ons niet meer moeten gaan mauwen maar die we gewoon moeten gaan regelen:

Huizen bouwen. Zodat jongeren niet vertrekken omdat er geen huizen zijn. Onze senioren niet vast zitten als ze door willen schuiven naar een kleinere woning. En als dat lukt, komt bovendien de hele huizenmarkt in beweging zodat iedereen die door wil schuiven daar ook de kans toe krijgt.

Veiliger verkeer. Dus geen racebanen in onze dorpen, en hardrijders aanpakken. Wél stoepen recht leggen zodat ook rollators en kinderwagens normaal door het dorp kunnen komen, en oversteken veiliger maken bijvoorbeeld met goede verlichting zodat je ook s ‘avonds gewoon veilig naar de sportvelden kunt komen.

Dat is waarvoor we jullie vertrouwen vragen, en waar we, naast al die andere dingen in ons verkiezingsprogramma, heel hard voor gaan knokken. Kies 14, 15 of 16 maart lijst #2, VVD.