Camerabeveiliging op station Lage Zwaluwe

VVD: onveilige plekken pakken we aan.

Veel mensen rondom het station Lage Zwaluwe willen of moeten met de trein naar school of naar hun werk. Het is dan heel belangrijk dat je je op een station veilig voelt. Zeker voor station Lage Zwaluwe geldt dat we extra aandacht moeten hebben voor veiligheid. Er wordt ingebroken bij auto’s en er scholen soms verdachte figuren samen. Dus pakt de VVD onveilige plekken aan.

Vorige week werdĀ namelijk bekend dat de gemeente Moerdijk aan ‘hun kant’ van het station camera’s op gingen hangen. Dit om het aantal auto-inbraken te verminderen en meer zicht te hebben op eventueel samenscholende figuren. Toen de VVD dit bericht las hebben we meteen aan het college gevraagd of zij aan ‘onze kant’ van het station ook camera’s op kunnen hangen. Er komen namelijk heel veel fietsers via die kant van het station ook. Ook zij moeten zich veilig voelen. Het college heeft meteen toegezegd contact op te zoeken met Moerdijk om ook in Lage Zwaluwe camera’s op te hangen. Zo maakt de VVD de gemeente Drimmelen iedere keer een stapje veiliger.

Als u zich op plekken onveilig voelt, laat het ons dan weten. Dan gaan we die aanpakken. Mail ons op: fractie@vvd-drimmelen.nl

Categorieƫn: Nieuws