Avond initiatief van Bedrijven Netwerk Drimmelen en VVD-Drimmelen

Op woensdagavond 11 maart komt VVD-fractieleider Klaas Dijkhoff naar de Korenbeurs in Made. Voor de organisatie hiervan hebben Bedrijven Netwerk Drimmelen (BND) en VVD-Drimmelen de handen ineengeslagen. De avond zal in het teken staan van ondernemerschap in de gemeente. Tijdens de avond zal er dan ook uitgebreid gelegenheid zijn om in gesprek te gaan met (andere) ondernemers uit de gemeente én natuurlijk met Klaas Dijkhoff zelf. De avond wordt begeleid door Twan van Meel, supermarktondernemer uit Made.

Aanmelden

Hoewel de avond in eerste instantie georganiseerd is voor leden van BND en de VVD, nodigt VVD-Drimmelen iedereen die ondernemers een warm hart toedraagt in onze gemeente van harte uit te komen. Aanmelden voor de avond kan door per persoon een online formulier in te vullen via deze link.

Klaas Dijkhoff is op uitnodiging van BND en VVD-Drimmelen op 11 maart in Made

Hierbij geldt wel het principe vol is vol!

Deelnemers bepalen zelf de gespreksonderwerpen

Om ervoor te zorgen dat de onderwerpen die écht leven bij ondernemers in Drimmelen op 11 maart aan bod komen, is een simpele oplossing bedacht. Bij het aanmelden voor de avond kunnen deelnemers namelijk zelf aangeven waarover ze met Klaas in gesprek willen gaan. De fractievoorzitter van VVD-Drimmelen, Tim Simons, hoopt dat ondernemers met veel suggesties komen.

Tim Simons: “In een dorp lopen ondernemers tegen andere problemen aan dan in een stad. Dijkhoff kan onze problemen voorleggen in Den Haag. Ondernemers zijn namelijk ontzettend belangrijk voor onze gemeente. Zij zorgen ervoor dat onze dorpen levendig blijven, sponsoren de lokale sportvereniging en creëren werkgelegenheid. Ik ben erg benieuwd welke onderwerpen worden aangedragen. En waar we dus over gaan praten met Klaas. We gaan er een leuke avond van maken!”