Ook de week erop is de VVD Drimmelen weer de straat op gegaan om met de bewoners van onze gemeente in gesprek te gaan. Zaterdag 11 maart waren we in Terheijden, waar we veel mensen hebben kunnen spreken over wat er leeft in de buurt, het dorp én de gemeente.

De VVD Drimmelen vind het belangrijk om op deze manier mensen de kans te geven ons over hun beleving en ervaringen in onze gemeente te vertellen. Het was een gezellige maar ook zeer nuttige middag, waarbij we door veel mensen hartelijk werden ontvangen.

Gelukkig kwamen we ook hier veel mensen tegen die zeer positief zijn over het leven in de gemeente Drimmelen. De mensen wonen er erg graag, ook al hebben ze soms her en der nog wat verbeterpunten. We zijn erg blij met alle fijne reacties die we hebben ontvangen, want ook deze week hebben we weer een hoop zinvolle aandachtspunten en tips te horen gekregen.

Een aantal voorbeelden van de genoemde aandachtspunten zijn:

• Meer bladkorven in de wijk (o.a. Koningsveld, Haagwinde)
  • Veel slechte trottoirs: niet of slecht begaanbaar voor mensen slecht ter been of met rollator/rolstoel
  • De openbare prullenbakken vaak overvol, moeten vaker geleegd worden.
  • Omgeving sportveld erg donker, meer/betere verlichting nodig
  • Tekort aan uitlaatplaatsen voor honden
  • Te veel bomen worden weggehaald zonder dat er iets voor terugkomt (o.a. Weegbree, Vlierlaan)
  • Onderhoud groen in de wijk verbeteren
  • Verkeersborden staan voor zicht op fietspad; gevaarlijk! (Bij ’t Spijk)
  • Te weinig koop/huurwoningen voor jongeren en ouderen

Ook al deze punten nemen we mee en we gaan bekijken wat wij als VVD Drimmelen daarin kunnen betekenen.

Mocht u zelf nog aandachtspunten hebben of tips die u graag met ons zou willen delen, mail dan naar: info@vvd-drimmelen.nl

VVD Drimmelen