Nummers 20 van de gemeente Drimmelen, denk met ons mee in 2020!

Iedere nummer 20 in de gemeente benaderd om komend jaar mee te denken over politieke onderwerpen

Afgelopen weekend hebben alle huizen met nummer 20 van de gemeente Drimmelen een speciale nieuwjaarskaart van VVD Drimmelen ontvangen. Met deze kaart nodigen we de bewoners van nummer 20 uit om in 2020 (twee keer hun huisnummer) mee te denken over onderwerpen die de gemeente of hun woonplaats aangaan. Wanneer de bewoners van nummer 20 op de uitnodiging ingaan, zullen ze het komend jaar een aantal keer benaderd worden om te vragen naar hun mening en ideeën over bepaalde onderwerpen. We hebben goede ervaringen opgedaan met het betrekken van inwoners bij politieke thema’s en onderwerpen en gaan hier in het nieuwe jaar graag mee door!

Belang van goede gesprekken met bewoners

VVD-Drimmelen fractievoorzitter Tim Simons: “Ook in 2019 zijn we al veel in gesprek geweest met inwoners uit onze gemeente. We hebben gemerkt hoe belangrijk dit is, zoals bij onderwerpen als de zonnevelden en de stikstofcrisis. Inwoners hebben veel goede ideeën en weten vaak heel goed hoe het nog veiliger, mooier en gezelliger kan in hun wijk of woonplaats. We hopen dan ook dat veel mensen met ons mee willen denken over onderwerpen die hun woonplaats aangaan in 2020!”

Alle nummers 20 hebben een kaart gehad met daarop een raadslid uit hun woonplaats of een mede dorpsbewoner die op de kieslijst stond tijdens de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Naast de uitnodiging om in 2020 mee te denken, hebben we hen ook meteen gevraagd wat hun nieuwjaarswens is voor hun dorp voor het nieuwe jaar.

Woon je niet op nummer 20? Denk toch mee in 2020!

Natuurlijk zijn ook inwoners die niet op nummer 20 wonen van harte welkom om mee te denken in het nieuwe jaar. Hiervoor kan je een berichtje sturen naar fractie@vvd-drimmelen.nl. Dan zullen we je een aantal keer komend jaar vragen naar jouw mening en ideeën over allerlei onderwerpen. Laat in je berichtje ook meteen weten wat jouw nieuwjaarswens is voor je woonplaats!

De fractie van VVD-Drimmelen wenst iedereen een fantastisch 2020!

Categorieën: Uncategorized